söndag 20 april 2014

knaaas

Det bästa med sommartiden är att man inte behöver lika mycket smink woohoo så jag har skaffat mig denna underbara lilla sak för att ändå se lite ordentlig ut haha


Ja om rubriken säger så va jag lite knas idag så detta är resultatet från dagen fotoshoot tycker ändå bilderna blev rätt coola så de får hamna här på bloggen ;-)



har även tappat årets badoskuld woohoo jag och karin drog en sväng till badplatsen för att egentligen plugga, detta slutade dock med att jag hoppade in i vattnet med kläder, ja kanske inte jätte smart för det va inte direkt varmt men kul va det i vilket fall! 
Här är det iallafall rikigt varmt och skönt så vi drog ut en sväng med brädorna och ''stylade'' på vägarna, blev dock lite pinsamt när det faktiskt kom några som va bra på att åka aja vi hade jäätte roligt så vem bryr sig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar