söndag 16 november 2014

Man får inte bara nya vänner när man börjar gymnasiet......

utan man får även tillbaka gamla vänner!!
Nu efter jag har börjat har jag änligen fått kontakt med bästa sandra igen! , eftersom vi båda går på västerhöjd så har kunnat träffa varandra igen på t.ex lunchen och raster, men även på fritiden.. detta utnyttjade jag förstås så här har ni resultat från två shooting jag hade med sandra.




  




'


sen vill jag säga förlåt för den ursla uppdateringen på sistonne och jag måste erkänna att fotograferande och skolan inte är min enda ursäkt, ja jag har skaffat pojkvän som jag har tillbringat mina få lediga timmar med och därför inte har uppdaterat, ingen bra ursäkt att inte uppdatera  jag vet men det är helt enkelt så...
så låt mig presentera Sean:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar