torsdag 18 december 2014

skolarbeten på medieprogrammet

Jag tänkte att det kanske är roligt för er att se lite vad vi håller på med på medieprogrammet. så här nedan är två arbeten som jag har gjort nu under denna terminen. vi har hållt på att lära oss adobe  illustrator och adobes indesign, och håller just nu på att göra lp omslag, som jag faktiskt redan är klar med... skönt att slippa skolplugg under lovet!
sa jag lovet? ja imorn är det JULLOV jippi jullov utan snö.. aja hoppas på att det hinner komma innan imorgon hehe.
jo jag ville visa er en uppgift som jag gjorde i illustrator då vi skulle vektorisera något föremål, egentligen vad man ville jag valde då en diamant som efteråt visades vara ganska jobbigt och ta drygt 70 timmar.. aja det var värt det resultatet är jag rikigt nöjd med!!
och bild nummer 2 och 3 är då lp omslag som jag håller på med just nu. får se om jag gör fler för det var otroligt kul!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar