måndag 6 april 2015

changes ahead

Jag vet jag borde skämmas....
Men på sista tiden har jag lagt mer fokus på skolan än på allt annat. Men det ska ändras!! De sista veckorna har det hänt lite spännande grejer som kommer förändra mycket.. så håll lite utkik det kommer komma lite spännande saker som är sevärda tycker jag.

Såå nu är påsklovet nästan slut och jag har varit gaanska dyuktig i veckan och haft ungefär en vilodag. vilken jag har ganska mycket ångerst över eftersom jag borde ha jobbat på min svenska nationella istället för att fika med seans familj men men det var påsk och det är alltid trevligt att träffa dem då de är välditg trevliga och gulliga!

Men lite har jag ändå gjort även om jag hade velat göra mer.
Jag har jobbat med mina skoluppgifter,som att hitta på ett eget skobolag och göra en logotyp och en annons till det.


Jag började med att ta den här bilden, men tyckte den var lite för tråkig för att vara en annons så jag ändrade den lite grann, jag tyckte om bokén i bakgrunden och skärpedjupet för att det fick skon att vara i förgrunden men den hade fortfarande inte den där kicken som gjorde den perfekt så jag ändrade ljuset lite och lade till lite grejer och wips blev den helt plötligt tio gånger coolare. 



Jag kallade bolaget komorebi, komorebi kallas det när solen lyser genom löven, jag tyckte det lät fint och annorlunda så jag bestämmde mig för att ta det, logotypen blev så för at den har mycket kontrast till skillnad från bilden. så den kommer fram väldigt fint. 
 
 Jag jorde en liten behind the scenes video till den hä ruppgiften, det fick bli lite spontant för jag har länge tänkt på att börja vlogga så det kommer nog lite framåt men den här videon är bara lite när jag springer runt i skogen och filmar hehe.
Mina kommande videos kommer ha ett manus Jag Lovar!!


Sist men absolut inte minst!! Som sagt det har hänt myycket de senaste månaderna, så snart händer det väldigt mycket skoj här med bra kvalité hihi nu avslöjar jag inte mer men det blir skoj!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar