tisdag 28 april 2015

Gå genom världen med öppna ögon!

 Som ni redan såg igår var jag ute och fotade lite makro, jag började bakom huset dör ingen kunde se mig för att jag inte ville ligga på marken mitt vid vägen där alla kunde se mig, då jag tycker det är lite jobbigt fortfarande, men sedan tänkte jag mig, maeva du är helt dum gå ur din trygghetszon och skapa det du vill skapa, folk kommer alltid att kolla men det är just i dessa situationen som man får bäst bilder.

och även om man inte får bra bilder så har man vågat attt gå ur sin trygghetszom och faktiskt skapat något med sina egna händer och det lär man sig så otroligt mycket av gå genom världen med öppna ögon!


Om ni någon gång vill lyckas i livet har jag bara ett enda tips, det är inte att tvinga sig själv in en roll eller ett jobb bara för att tjäna pengar. 
 Utan sättet att lyckas i livet är att gå runt i världen med öppna ögon, kolla runt, det finns alltid nya saker att upptäcka och gör det som gör er glada inte det som någon annan vill att du ska göra utan bara det som du själv känner det här brinner jag för och det här vill jag göra resten av mitt liv, eller iallafall en del av det.

Jag själv har tvekat mycket och inte vågat fästa mig vid något eller någon men nu har jag hittat min inspiration, jag börjar skapa bilder i mitt huvud bilder som jag någon gång vill ha i mitt portfolio och bilder som kan förändra mitt egna och andras liv
för mig själv är det ett stort framsteg att äntligen ha kreativiteten i mig att kunna skapa bilder i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar