fredag 29 maj 2015

FOTOKURSER


Idag tänkte jag prata om vad jag kommer att hålla på med i sommar. Då jag i sommar kommer att hålla fotokurser för unga. Fotokurserna kommer att handla om både grunder inom fotografin, men även lite mer avancerade saker. Jag kommer även hålla en mobilfotografi kurs då man bara kommer att använda sig utav sin mobilkamera.
Jag kommer att hålla kurserna ute i samband med fotopromenad.

I grundkurserna ingår: bländar, slutare, iso, bildkomposition, kreativitet mm.
De mer avancerade kurserna kommer att ha ett tema och vi kommer att använda oss utav blixtar och även lite om hur man redigerar. 


Mer information som datum mm kommer senare.
Vid interesse hör gärna av er till mig via:
Facebook: MAEVAPHOTOGRAPHICS
Mail: www.maeva...at...eickhoff.org
Eller telefon: 0763909134

man kan även kommentera här på bloggen. Jag svarar på alla era frågor angående kurserna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar