fredag 26 juni 2015

klädreklam?








Jag satt och rensade min gaderob och fick för mig att sälja lite kläder, så jag ställde upp kameran osv tog fram de kläderna jag ville sälja och började fota kläderna för att lägga upp de på bloppis vilket dock inte slutade med att jag inte la upp något av det utan hade en outfit shooting haha tyckte det var lite kul att fota kläder för en gångs skull vilket jag aldrig hade gjort förut men det kanske blir något jag gör oftade men vi får se.

Jag använde mig bara utav ljuset som fanns i vårat vardagsrum, dvs jag stod framför ett stort fönster och hade en stor vit reflexskärm som bakgrund.

Imorgon  drar jag till forsviksdagarna och fotar så kom gärna och hälsa på! och om 2 veckor så börjar jag på turistbyrån :-) livet är på top!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar