lördag 4 juli 2015

Kursdag

Idag hade jag en liten crashkurs med Carolina, riktigt kul tycker jag och jag hoppas att vi kommer göra mycket mer saker ihop! alltid kul att lära ut något man kan, dels för att man då ser att man har koll på det och dels för att man ser hur en annan person utvecklas och inte bara man själv, jätte jätte kul enligt mig!!
vi började med att gå igenom lite basics och gick senare över till att gå ut och fotografera lite mellan blommor och småkryp, dagen avslutades på espressohouse:-)

Imorgon tänkte jag gå ut igen och fota sopbubblor då jag fortfarande vill ha en perfekt bild och det är så fruktansvärt svårt men jag ska kämpa för den här bilden och tillbringa hela dagen i solen imorgon bara för att få den här perfekta bilden :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar