onsdag 29 juli 2015

project 365 day 14

Den här bilden har en ganska fin historia bakom sig enligt mig iallafall,  jag var ute med min hund och tänkte fota sniglar.. efter han nosade på varje snigel och de inte vågade komma fram hittade jag äntligen en som hade kroppen framme, Jag la mig ner på trotoaren, sa till hunden att sitta still och började ställa in fokus osv. Helt plötligt hör jag någon ropa " har du ramlat??" och ser ett par kolla på mig och gå mot mig, jag log till och sade jag ligger bara och fotar men tack ändå. Då kom det en till familj och frågade paret om allting var okay med mig.. såå fint att det faktiskt fortfarande finns människor som bryr sig om en och har lite medkänsla!
för er kanske det är en liten, rolig och löjlig grej men jag blev jätteglad för nu vet jag att skulle det hända något här i byn så finns det folk som faktiskt tittar efter en och inte bara fortsätter gå

så då har ni fått höra den historian, här är dagens bild :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar