söndag 29 juni 2014

Förlorat studiooskulden!! ;-)

Så, då har jag suttit hela natten och redigerat gårdagens bilder. Nu är de klara för att visas här på bloggen.

Vill bara säga tack till ala som va med igår:

Tack pappa för att du ger mig möjligheten att lära mig allt om fotografi, att du skjutsar runt mig, för utrustningen, att du ordnade en plan b till huset eftersom det inte va så jätte bra väder som vi hade hoppats på...... och självklart tack för maten! ;-)

Tack Olof, för att du kom och vi fick vara i din studio! Det var jätte roligt eftersom jag aldrig har fotat i studio förut, dvs det var första gången för mig igår! Och självklart för att du gav mig lite tips o tricks emellanåt!

Och sist men inte minst. Tack till mina modeller, Karin och Lovisa som ställde upp.
Det ble riktigt fina bilder!! Ni är jätte vackra båda två.


TACK!

Här har ni resultaten, Karin fick börja med lite porträtt:















Sen var det Lovisas tur:






Efter vi hade tagit några porträtt kände vi för att byta stil lite, resultatet blev det här:
Karin:








Lovisa:







Riktigt häftig stil tycker jag. 
Efter det experimenterade vi med ljus och även smink.









Och Lovisa hade med sig sina balett kläder:









Tack så jätte mycket för loggan pappa!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar