tisdag 12 maj 2015

RETRO


Här är då dagens bild, jag insåg indag att svartvit inte riktigt är min grej och faktiskt svårare än man tror, bra att veta i framtiden men det är det som gör det till en utmaning eller vad tycker ni?
jag tycker det är lite spännande att göra något man inte brukar göra och våga testa nytt.

Jag har även bestämmt mig för att börja använda kursiv text i alla challenge sammanhang så man ser skillnaden mellan "vanliga" inlägg och challenges. 

I förra inlägget glömde jag även säga att det var Robert Müller som utmanade mig till det här vilket jag tycker är väldigt kul! så nästa vecka är det våran tur att utmana honom. 

Så som sagt var det idag mycket svårare att komma på något men jag känner lite för att ha samma stil i alla bilderna så det blir som en sorts bildserie vilket jag tror kan bli väldigt snyggt om man senare skriver ut den och hänger upp på väggen.

Så stilen kommer vara lite retro, bohemian, indie aktik eftersom jag personligen tycker att det är väldigt snyggt och som sagt är lite sugen på att senare skriva ut den. får se vad jag kommer på till de nästa dagarna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar